Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 11 травня

 Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ та англійської мови.

Якщо у тебе є паперові підручники, то працюй за ними. Якщо в тебе зараз відсутня така можливість, то ти можеш завантажити їх собі тут Підручники 4 клас

Також, я буду розміщувати уривки з підручника, де ми працюємо, на сторінках із завданнями. 

Успіхів! У тебе все вийде! 

Українська мова. Що я знаю / умію? Діагностувальна робота 

Перевір себе.

Розгорни підручник на с. 117.  

Виконай "Що я знаю / умію?"

Завдання 1. Підказка: визнач спочатку головні слова (підмет і присудок), потім постав від них запитання до другорядних.

Завдання 2. Склади два речення за схемами. По одному реченню до кожної схеми.

Завдання 3. Аналогічне завдання ти виконував / виконувала вчора на уроці.

Математика. Задачі на знаходження числа за його дробом

Продовжуємо говорити про дроби, вчимось розв’язувати задачі на знаходження числа за його дробом.

Розгорни підручник на с. 181.

1. Виконай завдання № 466, с. 181.

2. Розв’яжи задачі № 467 та № 468, с. 181. 

Я досліджую світ. Як діяти в небезпечній ситуації

Сьогодні поговоримо про те, як діяти в небезпечній ситуації

1. Дізнайся, як діяти в небезпечній ситуації. Опрацюй інформацію на с. 123. 

2. Прочитай казку “Про двох жабок” і дай відповіді на запитання, що записані нижче.

Чому загинула одна жабка?

 Чи знала друга жабка, що, борсаючись, зіб’є грудочки масла, які її врятують?

 Але чому ж тоді вона продовжувала борсатися?

3. Подивись відео-репортаж про стійкість, витримку і нездоланність 

А що тобі допомагає зберігати стійкість?

Англійська мова. БЕЗПЕКА ВДОМА

Подивись відео, повторюй за вчителем 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.