Перейти до основного вмісту

13 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Залізничний транспорт" 

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання.

2. Подивись мультфільм "Залізниця" 
3. Зошит, с. 34, 36.

Математика "Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини"

1. Виконай усно №№ 1 - 4.

2. Виконай письмово №№ 5 та 6.

3. Зошит, с. 28, №№ 2 та 3.

Українська мова "Букви Н і н. Письмо великої букви Н. Текст. Передбачення" 

Вчимося писати велику букву Н

1. Зошит, с. 16 (друга частина)

2. Підручник, с. 25.

3. Зошит, с. 20, № 1.

Мистецтво "Світ рослин у мистецтві. Декоративне зображення" 

Дізнайся більше про форму квітів. Зроби аплікацію квіткової галявини за інструкцією з підручника чи так, як у відео. 

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.