Перейти до основного вмісту

27 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Життя у селі, життя у місті"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. 
2. Зошит, с. 46, 47.
3. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на питання.
4. Виконай вправу "Місто - село"

Математика "Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач, які містять одиниці довжини" 

1. Виконай усно завдання № 1, с. 153.
2. Зошит, с. 30, № 1, с. 31, № 2.

Українська мова  та мистецтво "Робота з улюбленою книжкою. Ліплення тварин"

Підготуйся розказати друзям про свою улюблену книгу:
Хто її автор?
Яку назву має ця книга?
Про що або про кого вона? 
Зліпи з пластиліну головного героя книги.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.