Перейти до основного вмісту

9 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Інтелектуальні ігри"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Подивись відео. А тобі доводилося грати в такі ігри?

3. Зошит, с. 28, 29.

Математика "Закріплення вивченого про геометричні фігури"

1. Виконай усно №№ 3 - 5.
2. Виконай вправу "Геометричні тіла та фігури"
3. Зошит, с. 24, №№ 1 - 3, та с. 25, № 4.

Українська мова "Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізуємо"

1. Підручник, с. 23, завдання № 1.
2. Зошит, с. 15, завдання № 1.
3. Підручник, с. 23, завдання №№ 2 та 3.
А скільки в тобі імен?
3. Зошит, с. 15, завдання №№ 2 та 3.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.