Перейти до основного вмісту

15 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Транспорт на воді"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на питання.
2. Виконай вправу "Водний транспорт"
3. Зошит, с. 40.
4. За бажанням ти можеш зробити паперовий човник. Успіхів :)

Математика "Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач"

1. Виконай усно завдання № 1.
2. Прочитай в Довідничку та запам'ятай що таке дециметр.
3. Виконай усно завдання № 3.
4. Виконай письмово №№ 5 та 6.

5. Зошит, с. 30, №№ 1 та 2.

Українська мова "Букви К і к. Письмо великої букви К. Вірш. Заголовок. Послідовність подій"

Вчимося писати велику букву К.
1. Зошит, с. 17 (друга частина)
2. Підручник, с. 27.

Мистецтво "Світ рослин у мистецтві. Музична фраза. Ноти в межах І октави"

Фізична культура

Виконай вправи на розвиток координації

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.