Перейти до основного вмісту

8 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Комп’ютерні ігри"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику

2.  Запам'ятай правила поведінки в Інтернеті, щоб з тобою не сталося такої біди як з Петриком 
3. Зошит, с. 30 та 31.

Математика "Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус"

1. Ознайомся з довідничком. Запам'ятай назви геометричних тіл.
2. Виконай усно завдання №№ 1 - 3.

3. Зошит, с. 21 - 22, завдання №№ 1 та 2.

Українська мова "Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Текст. Тема тексту"

1. Підручник, с. 22.
2. Зошит, с. 14.

Мистецтво "Мистецтво і техніка. Електронна музика, синтезатор, рингтон. Ноти в межах І октави"

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.