Перейти до основного вмісту

6 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Ігри колись і тепер"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику 

2. Зошит, с. 27.

3. Подивись відео "Ігри минулого, як відомі і зараз" Може спробуєш зіграти зі своїми друзями?

Математика "Форми многокутників. Класифікація фігур за певними ознаками"

1. Виконай усно завдання №№ 1 - 4.

2. Зошит, с. 21, №№ 1 та 2, с. 22, №№ 3 - 5.

Українська мова "Букви Ґ і ґ. Письмо малої букви ґ. Текст. Тема. Головна думка. Ключові слова"

Вчимося писати букву ґ.

1. Зошит, с. 11 (перша частина).
2. Підручник, с. 20.
3. Зошит, с. 13, № 3. 

Мистецтво "Мистецтво і техніка. Художник-дизайнер" 

1. Прочитай текст, розглянь ілюстрації та дізнайся більше про художників-дизайнерів.

2. Придумай і намалюй українські смайлики, які відображають емоції.
Більше про зображення емоцій дізнайся у відео 

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.