Перейти до основного вмісту

10 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Ігри-головоломки (виготовлення виробу)"

1. Зроби за інструкцією головоломку з картону. Танграм розвиває мислення та уяву.

2. Зошит, с. 32.

3. Танграм онлайн.

Математика "Вимірювання довжини предметів іншими предметами, умовними одиницями"

1. Виконай усно №№ 1 - 5.

2. Зошит, с. 25 - 26, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Н і н. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту"

Вчимося писати малу букву н

1. Зошит, с. 16 (перша частина).

2. Підручник, с. 24.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.