Перейти до основного вмісту

Навчальний проект "Квіти України"

Проект “Квіти України”
Мета. Вчити учнів самостійно отримувати знання, добирати матеріал відповідно до теми, працюючі з різними джерелами отримання інформації (друковані джерела, мережа Інтернет). Формувати вміння працювати в групах, дослідницькі вміння.  Розвивати пізнавальну активність, творчі здібності, критичне мислення, розвивати звязне мовлення, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до природи в цілому, бажання її оберігати до суспільної праці.

Домінуюча діяльність: інформаційна, практико-орієнтована.
Навчальні предмети: природознавство, літературне читання, українська мова, образотворче мистецтво, трудове навчання.
Тип проекту: міжпредметний, груповий.
Тривалість виконання: довгостроковий.
Форма захисту: презентація набутих знань на захисті проекту.
Кінцевий продукт: систематизувати знання учнів про квіти України, узагальнити та оформити зібрану інформацію в наочному посібнику “Весняні квіти”та альбомі «Квіти України», створити збірку творчих робіт за результатами екскурсію до Дубового гаю, виготовити об’ємні квіткових композицій для подарунків, облаштувати квітник на пришкільній ділянці, оформити презентацію проекту.
Керівник проекту: вчитель Гарькавець Я.І.
Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель.
Етапи роботи над проектом
1.Пошук інформації про квіти, що ростуть в Україні, зокрема в нашій місцевості.
2.Обговорення та визначення ключових питань.
3.Об'єднання учнів у творчі групи. Розподіл обов'язків між учасниками
4.Визначення джерела потрібної інформації.
5.Висловлення пропозицій щодо форми представлення.
6.Індивідуальні та групові консультації.
7.Звіт учасників про проведену роботу.
Тврчі завдання:
- намалювати рослину, яка сподобалась та записати відомості про неї;
- знайти вірші, загадки, прислів'я, приказки, лічілки про птахів, вивчити їх;
- написати твір “Весна у дубовому гаї”;
- виготовити об'ємні квіткові композиції;
- спланувати квітник та висадити квіти.
Підсумок виконаного проекту
Під час проекту у учнів була можливість виявити вміння планувати свою роботу, виявити творчі та дослідницікі здібності. Проект мав інтегрований характер і був пов'язаний з природознавством (ознайомлення з квітковими рослинами нашої країни та виокремлено рідного краю), літературним читанням (декламування віршів, загадок), українською мовою (записування знайденої інформації та творів, складання власних творів), образотворчим мистецтвом (створення ілюстрацій, оформлення альбому та посібника, проекту в цілому), трудовим навчанням (виготовлення об'ємних композицій, висаджування та догляд за квітами). Як підсумок проекту відбулося свято “Квіти України”.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.