Перейти до основного вмісту

Проект «Читай, навчайся, розвивайся. Я – українець і пишаюся цим»

Проект «Читай, навчайся, розвивайся. Я – українець і пишаюся цим»

Мета: поглибити знання дітей про історію рідного краю, звичаї та традиції українського народу, формувати вміння отримувати інформацію з різних джерел, розвивати творчі здібності, пізнавальні та дослідницькі вміння, виховувати повагу до рідної землі, державної мови, українського народу, шанобливого ставлення до його культури, здатность пишатися приналежністю до української нації, виховувати повагу до державних символів.



Тип проекту:
- інформаційний, дослідницько-пошуковий;
- груповий;
- інтегрований;
- довогостроковий.

Проект триває з 15 вересня по 30 листопада, включає 4 етапи та охоплює учнів 3-го і 4-го  класів. Керівники проекту – вчителі, бібліотекар.

І етап з 15 по 30 вересня – екскурсія до краєзнавчого музею за темою «З чого починається Батьківщина». Орієнтовний зміст: історичне минуле нашого міста та його сьогодення, історія назви міста та головних вулиць, пам'ятні місця.

Підсумок І етапу проекту – випуск газети «Я – син своєї землі». До газети були вміщені фотоматеріали та кращі цитати з учнівських звітів про екскурсію до музею.

ІІ етап проекту з 1 по 14 жовтня – знайомство з літературними творами про козаків, перегляд мультфільмів та науково-популярних фільмів про козаків, розучування пісень.

Підсумок ІІ етапу проекту - спортивно-інтелектуальні змагання до Дня українського козацтва «Козацькому роду нема переводу», до яких включено конкурси та змагання: конкурс на краще виконання козацької пісні, конкурс ерудитів, конкурс «Хто найсильніший» та інші.

ІІІ етап проекту з 15 жовтня по 9 листопада. За цей період учасниками проекту були опрацьовані матеріали бібліотеки, доповнена народознавча скарбничка прислів'ями, приказками, загадками, крилатими висловами про рідну мову. Учнями та вчителями  3 – 4 класу за допомогою бібліотекаря була видана книжка «Наша мова - солов´їна, калинова», до якої ввійшли казки, вірші, оповідання, загадки про рідну мову, Батьківщину, рідний край. Ці твори були складені дітьми та їх вчителями, художнє оформлення книжки – дитячі малюнки.

Підсумком ІІІ етапу проекту стало свято «Мова наша солов'їна, чиста, мов перлина», присвячене  до Дня української мови та писемності.

ІV етап проекту тривав з 10 по 30 листопада. На цьому етапі діти узагальнили інформацію про державні символи, дістали нову інформацію про народні символи, ближче познайомились з визначними місцями та пам'ятками України.

Підсумок цього етапу – бібліотечний квест «Чи знаєш ти свій край?», що включив такі розділи «Держава та її символи», «Подорож картою України», «Перлини народної мудрості».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.