Перейти до основного вмісту

16 листопада. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі.

Я досліджую світ "Земля – наша планета"

Чи знаєш ти чому буває день і ніч? Чому змінюються пори року? Сьогодні ми про це поговоримо.

1. Переглянь відео 

2. Щоб побачити як змінюється день і ніч ти можеш провести разом з дорослими дослід з апельсином.

3. Про зміну пір року

Математика "Додавання і віднімання нуля"

Тобі треба зрозуміти та запам'ятати, що відбувається коли до числа додають чи віднімають 0.

1. Подивись відео 


2. Попрацюй усно.

3. Працюй у зошиті, с. 42, № 1, с. 43, №№ 2 - 5.

Українська мова "Звук [з], [з’]. Букви З з.  Послідовність подій.  Зачин, головна частина,  кінцівка"

1. Зошит, с. 39 (друга частина).

2. Подивись відео про частини з яких складається текст (не весь, а тільки до 2:59).

3. Підручник, с. 53. 


Подивись казку "Лілі та сніговик"

Мистецтво "Ми — актори, ми — костюмери. Опера (повторення); актор"


Послухай фрагменти з опери "Коза-Дереза"

Послухай, а потім виконай пісню Лисички або пісню Рака

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.