Перейти до основного вмісту

23 листопада. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Заощаджуємо гроші"

1. Виконай завдання у зошиті на с. 23.
2. Чи вмієш ти заощаджувати гроші? Допоможе тобі в цьому скарбничка для грошей, яку ти можеш виготовити самостійно. Це може бути така, як в підручнику.
Або така, як у відео 

Математика "Додавання в межах 10"

1. Запиши у звичайний зошит приклади до завдань №№ 2-6.


2. Зошит, с. 48, №№ 1 - 3

Українська мова "Звук [х]. Букви Х х"

1. Познайомся з новою буквою Х, яка позначає приголосний звук [х] - подивись відео
2. Виконай вправу "Розрізняємо букви"
3. Прочитай склади і слова з вивченою буквою Х. Склади усно речення за малюнком с. 58. 
4. Зошит, с. 44 (перша частина)
5. Послухай казку "Про непокірний хвостик"

Мистецтво "Лускунчик" на театральній сцені. Балет, балерина, танцівник" 

Подивись відео-фрагменти з балету "Лускунчик"
Чи знаєш ти, що менше ніж за місяць в гості до слухняних і чемних діточок завітає Святий Миколай? Пропоную тобі вивчити про нього пісеньку 

Фізична культура

Виконай вправи, що ти вже вивчив.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.