Перейти до основного вмісту

22 листопада. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Товари і послуги"

1. Переглянь відео 

2. Попрацюй на с. 88 підручника. Розкажи про свої потреби.

3. Розглянь с. 89 підручника 
4. Зошит, с. 24.

Математика "Поняття «пара». Парні й непарні числа. Лічба парами"

1. Подивись відео 

2. Виконай усно завдання 1.

3. Виконай вправу "Парні і непарні числа"
4. Виконай у звичайному зошиті завдання 2 та 3. Прочитай і спробуй запам'ятати Довідничок.
5. Зошит, с. 46, №№ 1 - 4.

Українська мова "Звук [ш]. Букви Ш ш.  Вірш. Рима"

Підручник, с. 57 (читати).

Зошит, с. 43 (друга частина).

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.