Перейти до основного вмісту

28 листопада. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Ріст і розвиток людини"

Дізнайся у своїх рідних, яке слово ти вимовив першим у своєму житті?

Виміряй свій зріст вранці та ввечері.

1. Опрацюй сторінку підручника та дай відповіді на запитання.

2. Зошит, с. 26

Математика "Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми"

1. Дізнайся, що таке задача на стор. 92 підручника. 


2. Попрацюй у зошиті, с. 50, № 1, 2.

Українська мова "Звук [й]. Букви Й й"

1. Підручник, с. 60.

2. Зошит, с. 45 (перша частина).

Мистецтво "Зима - чарівниця. Холодні кольори"

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.