Перейти до основного вмісту

21 листопада. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Що вміють підприємливі люди"

1. Дізнайся у підручнику "Що вміють підприємливі люди"

2. Виконай вправу "Риси підприємливих людей"
3. Зошит, с. 20

Математика "Додавання й віднімання за числовим променем"

1. Виконай завдання "Впорядкуй числа у порядку зростання"

2. Виконай завдання "Числовий ряд"

3. Виконай завдання 3 з підручника у звичайному зошиті.

4. Зошит, с. 44, №№ 1 - 3.

Українська мова "Звук [ш]. Букви Ш ш.  Скоромовка"

1. Працюй з підручником. Познайомся з новою буквою, що позначає приголосний звук [ш] - буквою Ш ш ("ша").
2. Виконай завдання "Розрізняємо букви"
3. Прочитай склади і слова з новою буквою. Вивчи скоромовку: прочитай її 3 рази і спробуй розказати напам'ять. Вийшло? Супер! Якщо ні, то прочитай ще 3 рази і знову спробуй розказати скоромовку. Думаю, що цього разу тобі вдалося.
4. Зошит, с. 43 (перша частина)

Мистецтво "Лускунчик» на театральній сцені. Художник у театрі, декорації"

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.