Перейти до основного вмісту

25 листопада. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Кого називають добродіями, волонтерами"

1. Дізнайся, кого називають добродіями та волонтерами.

2. Чи можеш ти бути добродієм?
3/ Виконай завдання у зошиті на стор. 20 - 25.

Математика "Віднімання в межах 10"

1. Запиши приклади у звичайний зошит до завдань №№ 1 -4

2. Попрацюй у зошиті, с. 48, № 1, с. 49 №№ 2, 3

Українська мова "Звук [х]. Букви Х х.  Текст. Послідовність  подій. Головна думка"

1. Попрацюй з підручником на с. 59:

- прочитай склади так швидко, як зумієш;

- прочитай слово із завдання 1;

- прочитай текст (спочатку вдвох з дорослими по реченню так, як ми робимо це на уроці, а потім самостійно).

Чи можна людям уживати мухомори? Для кого мухомори корисні?

2. Подивись відео як росте мухомор.

3. Зошит, с. 44 (друга частина).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.