Перейти до основного вмісту

18 листопада. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі.

Я досліджую світ "Ми – космонавти"

Вирушаємо у космос на космічному кораблі! Космонавти витривалі, розумні, меткі, тож працюємо у зошиті, щоб підготуватися до польоту - с. 16 - 17.

Космічний польот продовжується. Нам треба стати космокартографами та виконати завдання у зошиті на с. 13 - 14.

Математика "Числовий ряд. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем"

1. Подивись відео, не все, а тільки до 6:00.

2. Виконай усно завдання

3. Попрацюй у зошиті, с. 45.

Українська мова "Звук [ж]. Букви Ж ж.  Тема. Послідовність  подій"

Підручник, с. 55 (читати вивчене)
Інтерактивна вправа "Жабка на болоті"  
Зошит, с. 42 (друга частина).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.