Перейти до основного вмісту

10 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Якщо трапилась біда"

1. Прочитай текст у підручнику. 
2. За бажанням прочитай вірш разом з дорослими.
3. Зошит, с. 48.

Математика "Задачі на знаходження невідомого доданка у задачах про вартість"

1. Зошит, с. 31, № 1 та с. 32, № 2.

Українська мова "Букви Ф і ф. Письмо малої букви ф. Текст. Тема тексту"

Вчимося писати малу букву ф. 
1. Зошит, с. 58 (перша частина).
2. Підручник, с. 76.

Мистецтво "Метелик. Основні і похідні, теплі і холодні кольори"

Фізична культура

Вийди на свіже повітря та виконай свої улюблені вправи, пограй з друзями в рухливі ігри.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів