Перейти до основного вмісту

22 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Як приходить літо"

2. Розглянь малюнок у підручнику. Дай відповіді на запитання. Запам'ятай назви літніх місяців.
3. Зошит, с 61. 

Математика "Діаграми. Повторення вивченого" 

1. Зошит, с. 39, №№ 1 і 2, с. 40, №№ 3 та 4.

Українська мова "Склад. Перенос слів. Оповідання" 

1. Пам'ятаєш, в тебе не завжди поміщалось слово на рядочку в зошиті? Що з цим робити? ПЕ-РЕ-НО-СИ-ТИ слово. 
Прочитай, як можна переносити слова з рядка в рядок.  Виконай завдання.
2. Прочитай текст. Перекажи його своїм батькам.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів