Перейти до основного вмісту

16 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Україна - серце Європи"

1. Прочитай текст в підручнику. Розглянь карту та виконай завдання.
2. Подивись відео 
3. Виконай вправу "Країни-сусіди"

Математика "Розв'язування задач на знаходження невідомого відємника"

1. Розв'яжи задачу, записавши її в зошит.

2. Зошит, с. 35, № 1 та с. 36, № 2.

Українська мова "Закріплення вивченого"

1. Прочитай вірш "Моя Україна".

  • Що таке Україна для автора вірша?
  • А для тебе?
  • Якби тобі треба було б намалювати Україну, щоб ти намалював?
2. Зошит, с. 60 (спиши і допиши).

Фізична культура

Виконай свої улюблені вправи на свіжому повітрі, пограй з друзями в рухливі ігри.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів