Перейти до основного вмісту

24 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Рослини влітку"

1. Подивись відео 
2. Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання. 

3. Зошит, с. 56, 57.
4. Виконай вправу "Квіти"

Математика "Повторення вивченого" 

1. Зошит, с. 43, № 1, с. 44, № 2.

Українська мова "Слова з апострофом. Оповідання" 

1. Виконай завдання 
2. Прочитай оповідання. Хто у вас хадить в магазин чи на базар?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів