Перейти до основного вмісту

3 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Сортування сміття"

1. Прочитай текст у підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Зошит, с. 38, 39.
3. Прочитай текст у підручнику. Подумай, яке сміття можна викидати у відповідний контейнер.

Математика "Місткість. Одиниця вимірювання місткості — літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у літрах"

1. Виконай завдання №№ 1 - 3 усно, № 4 письмово.
2. Зошит, с. 26, № 1, с. 27, №№ 2 - 4. 

Українська мова "Букви Ж і ж. Письмо великої букви Ж. Вірш і малюнок. Головний герой"

Вчимося писати велику букву Ж.  
1. Зошит, с. 53 (друга частина).
2. Підручник, с. 71.

Мистецтво "Веселкове диво. Музична мова"

Фізична культура

Подивись як правильно метати малий м'яч на дальність. Виконай вправи на свіжому повітрі. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів