Перейти до основного вмісту

9 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Безпека в домі"

1. Прочитай вірш у підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Прочитай текст в підручнику. Уважно розглянь малюнок. Дай відповіді на запитання під ним.
3. Зошит, с. 44.
4. Подивись мультфільм. "Корисні підказки. Сам удома"

Математика "Розв’язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості"

1. Зошит, с. 31, №№ 1 і 2.
2. Виконай вправу "Математичні перегони"

Українська мова "Букви Ч і ч. Письмо великої букви Ч. Текст. Послідовність подій. Передбачення"

Вчимося писати велику букву Ч 
1. Зошит, с. 57 (друга частина).
2. Підручник, с. 75.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів