Перейти до основного вмісту

23 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Тварини влітку"

1. Подивись відео 
2. Прочитай вірш та розглянь малюнок у підручнику. Про яких тварин йшлася мова у вірші.

3. Зошит, с. 58.
4. Виконай вправу "Знайди пару тварині"

Математика "Діаграми. Повторення вивченого" 

1. Зошит, с. 40, № 1, с. 42, №№ 3 та 4.

Українська мова "Склад. Перенос слів. Оповідання" 

1. Продовжуємо вчитись переносити слова. Прочитай правило та виконай завдання 


2. Прочитай оповідання. Чи подобається тобі ця дівчинка? Що ти думаєш про її вчинок? 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів