Перейти до основного вмісту

5 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "День Землі"

1. Подивись відео 
2. Прочитай текст у підручнику. Дай відповіді на запитання.
3. Зошит, с. 42.

Математика "Розв’язування задач на місткість" 

1. Виконай завдання №№ 6 і 7 усно, №№ 9 і 11 письмово.
2. Зошит, с. 28.

Українська мова "Буквосполучення [дж]. Текст. Заголовок. Театралізуємо"

1. Зошит, с. 56 (друга частина).
2. Підручник, с. 73.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів