Перейти до основного вмісту

2 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Сміття - загроза природі"

1. Прочитай оповідання у підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Подивись відео. Поміркуй, що треба робити зі сміттям, яке лишається після нас?
3. Подумай, що можна зробити зі сміттям, яке після нас залишається.

Математика "Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах" 

1. Виконай завдання №№ 1, 2 та 4 усно, №№ 3 та 6 письмово.

2. Зошит, с. 26, №№ 1 - 4.

Українська мова "Букви Ж і ж. Письмо малої букви ж. Досліджуємо медіа: журнали"

Вчимося писати малу букву ж.
1. Зошит, с. 53 (перша частина).
2. Підручник, с. 70.
3. Зошит, с. 55, № 4.

Фізична культура 

Пригадай, що ми вчилися роботи на минулому занятті. Вийди на свіже повітря і повправляйся у метанні м'яча.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів