Перейти до основного вмісту

10 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Якщо ви загубилися"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику

2. Подивись відео. "Корисні підказки. Загубився" 

3. Зошит, с. 55, 56.

Математика "Парні і непарні числа другого десятка"

1. Опрацюй довідничок і запам'ятай які числа є парні, а які непарні. Виконай завдання № 12.


2. Перевір себе. Виконай вправу "Парні і непарні числа"
3. Зошит, с. 5, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Ш і ш. Письмо малої букви ш"

Вчимося писати малу букву ш

1. Зошит, с. 25 (перша частина). Крім слів миша і шишка (їх ми напишемо разом)

2. Підручник, с. 38.

3. Зошит, с. 27, № 4.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів