Перейти до основного вмісту

13 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Календар"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику

2. Зошит, с. 57, 58.
3. Виконай вправу - віднови назви місяців року у відповідному порядку (від січня до грудня) "Календар. Місяці" 

Математика "Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа"

1. Виконай завдання № 1 (усно), №№ 2 та 3 (письмово), №№  4 та 7 (усно), № 5 (письмово).

2. Зошит, с. 6, №№ 1 та 2.

Українська мова "Букви Ш і ш. Письмо великої букви Ш. Текст. Заголовок. Передбачення. Театралізуємо"

Вчимося писати велику букву Ш
1. Зошит, с. 25 (друга частина)
2. Підручник, с. 39.

Мистецтво "Мистецтво і здоров’я. Теплі кольори"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів