Перейти до основного вмісту

2 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Відомі люди нашого краю. Визначні місця нашого краю"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.  Яких відомих людей свого краю ти знаєш?
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.  Дай відповіді на запитання.

3. Зошит, с. 44, 48, 49.
Увага! Підготувати на завтра на урок кола в кількості 8 штук різних розмірів: від найбільшого до найменшого (кожне наступне коло повинно бути трохи меншим за попереднє). Кола робити з білого альбомного паперу. В результаті в нас вийде приблизно таке 

Українська мова "Букви И та и. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення"

Вчимося писати маленьку букву и
1. Зошит, с. 32 (перша частина).
2. Підручник, с. 32.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів