Перейти до основного вмісту

20 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Вода навколо нас"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.  Дай відповіді на запитання.

2. Виконай вправу "Природні та штучні водойми"
3. Зошит, с. 5.

Математика "Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника" 

1. Виконай завдання № 1 (усно), № 2 (письмово), №№ 3 - 5 (усно).

2. Зошит, с. 9, № 1, с. 10, № 2.

Українська мова "Букви Є і є. Письмо малої букви є. Факти і думки"

Вчимося писати малу букву є
1. Зошит, с. 30 (перша частина).
2. Підручник, с. 44.


Мистецтво "Спорт і мистецтво. Форма і декор" 

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів