Перейти до основного вмісту

17 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Орієнтуємось у часі"

1. Подивись мультфільм "Годинник".  Які годинники було показано в ньому?
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.
3. Вчимося запитувати час
4. Зошит, с. 60 - 62.

Математика "Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка"

1. Виконай усно завдання №№ 1, 2, 5
2. Виконай письмово завдання №№  3 та 4.

3. Зошит, с. 8, № 1, с. 9, №№ 2 та 3

Українська мова "Букви Е і е. Письмо великої букви Е. Театралізуємо"

Вчимося писати велику букву Е 
1. Зошит, с. 29 (друга частина)
2. Підручник, с. 43.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів