Перейти до основного вмісту

8 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Подорож до столиці"

1. Подивись відео про рекорди Києва 

2. Прочитай історію Миколи про його подорож в підручнику

3. Розкажи історію про свою подорож.

4. Зошит, с. 52.

Математика "Утворення чисел 11–20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць у межах 20" 

1. Виконай усно завдання №№ 1 - 8. Усно №№ 1, 3, 4, 6 - 8. Письмово №№ 2, 5.

2. Зошит, с. 36 - 38.

Українська мова "Букви Ц і ц. Письмо малої букви ц. Текст. Дискусія"

Вчимося писати малу букву ц. 

1. Зошит, с. 24 (перша частина).

2. Підручник, с. 36.

3. Зошит, с. 27, № 3.

Мистецтво "Краса весни. Вальс, веснянки, пісні-заклички"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів