Перейти до основного вмісту

21 березня. Самостійна робота

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Рослини у воді"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Виконай завдання із підручника.
2. Виконай вправу "Рослини водойм"
3. Зошит, с. 9.

Математика "Знаходження невідомого компонента арифметичних дій. Робота над задачею"

1. Виконай завдання №№ 1, 2 та 4 (усно), №№ 3, 5 (письмово).
2. Зошит, с. 10, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Є і є. Письмо великої букви Є Текст. Тема тексту. Заголовок. Театралізуємо"

Вчимося писати велику букву Є.
1. Зошит, с. 30 (друга частина)
2. Підручник, с. 45.
3. Зошит, с. 33, № 3.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів