Перейти до основного вмісту

7 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Подорож до моря"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику
2. Виконай вправу "Пакуємо валізу до моря"
3. Зошит, с. 53, 54.

Математика "Усна і письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20"

1. Виконай завдання №№ 1 -  6



2. Зошит,  с. 35, №№ 1 та 2.

Українська мова "Буквосполучення йо. Текст. Театралізуємо"

1. Підручник, с. 35.
2. Зошит, с. 23 (друга частина)

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів