Перейти до основного вмісту

14 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Місяці"

1. Подивись відео та запам'ятай назви місяців року
2. Прочитай вірш
3. Виконай вправу "Пори року. Місяці"

Математика "Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13–2. Розв’язування задач"

1. Виконай завдання №№ 1 - 6 (1 - усно, 2 - письмово, в задачах 3 - 6 записуй тільки вираз для розв'язання).
2. Зошит, с. 6, № 1, с. 7, № 2.

Українська мова "Букви Щ і щ. Письмо малої букви щ. Текст-опис. Заголовок. Скоромовка"

Вчимося писати маленьку букву щ
1. Зошит, с. 28 (перша частина).
2. Підручник, с. 40.
3. Зошит, с. 32, № 1.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів