Перейти до основного вмісту

15 березня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Дні тижня. Плани на тиждень"

1. Подивись відео і запам'ятай дні тижня 
2. Прочитай вірш в підручнику
3. Зошит, с. 59.
4. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. 

Математика "Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів"

1. Виконай завдання №№ 1 - 7.
2. Зошит, с. 7, №№ 1 - 4.

Українська мова "Букви Щ і щ. Письмо великої букви Щ. Вірш. Рима"

Вчимося писати велику букву Щ 
1. Зошит, с. 28 (друга частина).
2. Підручник, с. 41.

Мистецтво "Мистецтво і здоров’я. Пісні-ігри, хоровод"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів