Перейти до основного вмісту

23 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Досліджуємо водні глибини"

1. Одягаємо спорядження для гли-бо-ко-вод-но-го занурення і пірнаємо в глибини моря. Скільки часу ти проведеш під водою вирішуй сам (можеш подивитися все відео, а можеш тільки уривок).
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Виконай завдання із підручника.
УВАГА! Виконуй вправу із затриманням дихання тільки з дорослим!
4. Зошит, с. 7, 8.
5. Відпочинь: пограй в музичну гру "В морі живе дельфін" 

Українська мова "Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо. Складання розповіді"

1. Підручник, с. 47, завдання 1.
2. Зошит, с. 31 (друга частина).
3. Підручник, с. 47, завдання 2.
4. Зошит, с. 41, № 4.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів