Перейти до основного вмісту

16 січня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Що є в театрі"

1. Прочитай "Що є в театрі" та розглянь малюнки 

2. Дізнайся більше про те  "Які бувають вистави"

3. Виконай руханку разом зі звірами 

4. Зошит, с. 3, 4 (3 частина)

Математика "Порівняння двох числових виразів"

1. Виконай усно № 1, запиши в зошит № 2.

2. Зошит, с. 8, №№ 1, 2.

Українська мова "Абетка. Тема тексту. «Зайві» речення"

1. Повторюємо українську абетку за відео та підручником

2. Перевір себе "Впорядкуй за абеткою" (виконуй завдання зі своїм іменем)
3. Виконай завдання 2 та 3, с. 5. Які речення у тексті зайві?
4. Зошит, с. 1.

Мистецтво "Мандруємо Європою. Форми транспорту"

Вирушаємо у мандрівку Європою. Чим би ти хотів подорожувати? Машиною, літаком чи каретою?

Намалюй олівцями чи фломастерами обраний тобою транспорт - за зразком з підручника чи так, як у відео.
Малюємо машину
Малюємо літак

Фізична культура

Виконай вправи для формування правильної постави 

Правила безпечної поведінки 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.