Перейти до основного вмісту

20 січня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Створення театру"

1. Виконай вправи "Які бувають вистави"  та "Вгадай емоцію"
2. Зошит, с. 10.

Математика "Назви компонентів та результату дії додавання"

1. Виконай усно № 1. Запам'ятай назви компонентів дії додавання.
3. Виконай письмово № 2. Назви компоненти дії додавання.
4. Виконай усно № 4.
5. Виконай письмово №№ 5 та 6.

Українська мова "Букви О і о. Письмо великої букви О. Текст і малюнки"

1. Зошит, с. 3 (друга частина). Пишемо букву О.
2. Підручник, с. 9. Прочитай та виконай завдання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.