Перейти до основного вмісту

30 січня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Професії: хто що робить"

1. Прочитай текст та загадки, відгадай їх.

2. Зошит, с. 19, 23.

3. Виконай вправу "Поєднай пари"
4. Відгадай загадки 

Математика "Закріплення вивченого. Розв’язування задач"

1. Розв'яжи усно задачі №№ 1 - 3, 5

2. Зошит, с. 15, №№ 1, 2, с. 16, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Л і л. Письмо великої букви Л. Казка. Приказка. Головні герої. Театралізуємо"

Вчимося писати велику літеру Л

1. Зошит, с. 8 (друга частина)

2. Підручник, с. 15

Мистецтво "Професії в кіномистецтві. Художник-мультиплікатор"

1. Прочитай текст та розглянь ілюстрації.

2. Подивись мультфільми. Герої цих мультфільмів зроблені з пластиліну чи намальовані? 
3. Виліпи з пластиліну свого улюбленого мультиплікаційного героя.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.