Перейти до основного вмісту

25 січня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "У кожного свій смак" 

1. Прочитай текст та розглянь малюнки. Визнач імена дітей та яке морозиво вони полюбляють, якщо: 

  • Петро має світле волосся і сині очі.
  • У Олени довге руде волосся і біле платтячко.
  • Аліна має темне волосся, часто прикрашає його хустинкою.
  • У Сергійка темне волосся та карі очі.

2. Зошит, с. 14, 18.

Математика "Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від’ємнику"

1. Повтори назви компонентів дії віднімання 

2. Зошит, с. 13 - 14, №№ 1 - 6.

Українська мова "Букви Б і б. Письмо малої букви б. Послідовність дій"

Вчимося писати букву б. 

1. Зошит, с. 5 (перша частина).

2. Подивись відео. Що готували герої? Що викладали спочатку? Що потім?

3. Підручник, с. 12.

4. Виконай вправу "Віднови рецепт. Готуємо бутерброд"

Мистецтво "Танцювальні захоплення європейців. Танець, менует, тарантела"

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.