Перейти до основного вмісту

27 січня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Ми різні, але ми разом"

1. Зошит, с. 12 - 18. 

2. Намалювати себе.

Математика "Закріплення вивченого. Розв’язування задач"

1. Виконай усно завдання №№ 1 та 2.

2. Виконай письмово завдання №№ 3 - 5.

2. Зошит, с. 15, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Л і л. Письмо малої букви л"

Вчимося писати букву л

1. Зошит, с. 8 (перша частина)

2. Підручник, с.  14.

3. Зошит, с. 12, № 1.

4. Виконай вправу "Писані та друковані літери"

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.