Перейти до основного вмісту

18 січня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Художники у театрі"

Прочитай текст, розглянь ілюстрації, дай відповіді на питання.

Математика "Числова рівність і числова нерівність"

1. Виконай усно завдання № 2, запиши у зошит завдання №№ 1 та 3.

2. Зошит, с. 9, № 1, с. 10, № 2.

Українська мова "Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст"

1. Підручник, завдання 1 (прочитай слова та знайди підпис до малюнка).

2. Зошит, с. 2 (друга частина).

3. Підручник, завдання 2.

4. Зошит, с. 6, завдання 1.

Мистецтво "Мандруємо Європою. Ритм. знайомство з нотним записом"

Фізична культура
Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.