Перейти до основного вмісту

24 січня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Неповторні та унікальні"

1. Прочитай текст, розглянь ілюстрацію. Чим схожі, а чим відмінні діти?

2. Зошит, с. 12, 13.

Математика "Назви компонентів та результату дії віднімання"

1. Виконай усно №№ 1 та 2. Запам'ятай  назви компонентів дії віднімання.

2. Виконай вправу "Компоненти дії віднімання"

2. Виконай письмово №№ 3 - 7.

Українська мова "Букви А і а. Письмо великої букви А. Слово – підпис до малюнка"

Вчимося писати букву А. 

1. Зошит, с. 4 (друга частина)

2. Підручник, с. 11, завдання 1, 2.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.