Перейти до основного вмісту

31 січня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Професії: що для кого"

1. Прочитай текст, виконай завдання.

2. Переглянь мультфільм. Як потрібно поводити себе у магазині, супермаркеті, торговельному центрі?
3. Прочитай текст, виконай завдання.

2. Зошит, с. 20.

Математика "Геометричні фігури. Геометрична фігура — круг. Предмети, круглі за формою"

1. Виконай усно №№ 1 - 4.

2. Виконай письмово №№ 5, 6.


3. Зошит, с. 17, № 1, с. 18, № 2.

Українська мова "Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту"

Вчимося писати букву м. 

1. Зошит, с. 9 (перша частина).

2. Підручник, с. 16.

3. Зошит, с. 12, завдання № 2.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.