Перейти до основного вмісту

17 січня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ  "Театр пантоміми"

1. Подивись відео. Чи вдалося тобі зрозуміти все, що показує актор?

2. Прочитай текст "Театр пантоміми". 

3. Уяви, що ти актор пантоміми. Виконай завдання, яке пропонує тобі котик Мурчик. Можеш зняти на відео, я із задоволенням подивлюсь.
4. Час порухатись 

5. Прочитай текст і розглянь зображення. Які емоції зображені на малюнках?

4. Зошит, с. 5, 6.

Математика "Числові рівності та нерівності"

1. Виконай завдання №№ 1 -3 усно. 

2. Виконай інтерактивні вправи 

Рівності. Істинні, хибні.

Нерівності. Істинні, хибні.

3. Виконай завдання № 6 у зошиті.



2. Зошит, с. 9, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви С і с. Письмо малої букви с. Тема тексту. Заголовок"

1. Виконай завдання №№ 1 та 2.

2. Сьогодні ми починаємо вчитись писати писані букви. І почнемо з літери с. Подивись 3 рази відео і запам'ятай як правильно її писати. 

3. Зошит, с. 2 (перша частина)

Фізична культура

1. Подивись відео про способи пересування людини 

2. Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.