Перейти до основного вмісту

23 січня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Що таке неповторність"

Як ти думаєш, що означає слово "неповторність"?

1. Послухай казку "Гидке каченя"

  • Чим гидке каченя було схоже на інших каченят? Чим воно відрізнялося?
  • Як до нього ставилися інші мешканці пташиного двору?
  • Як воно почувалося через це?
  • Ким виявилося гидке каченя, коли воно виросло?
  • Чи доводилося вам коли-небудь захищати друзів? 
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 15 

Математика "Залежність суми від зміни одного доданка при сталому другому"

1. Пригадай, як називаються компоненти дії додавання. 

2. Зошит, с. 10 - 12, № № 1 - 5.

Українська мова "Букви А і а. Письмо малої букви а. Послідовність подій. Передбачення"

1. Вчимось писати букву а. Подивись відео та запам'ятай написання букви а.

2. Зошит, с. 4 (перша частина)
2. Підручник, с. 10. Читати слова та текст. Продовжити текст за малюнками.

Мистецтво "Танцювальні захоплення європейців. Танець, пози і рухи танцівників"

1. Прочитай інформацію та розглянь малюнки.

2. Переглянь картини художників 

3. Намалюй дітей, що танцюють - так, як у підручнику.

Фізична культура

Виконай вправи


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.