Перейти до основного вмісту

10 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Дорослі та дитинчата. Розвиток тварин"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Виконай завдання із підручника.
2. Виконай вправу "Тварини та їх дитинчата"
3. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.
4. Виконай вправу "Стадії  розвитку метелика"
5. Зошит, с. 17, 18.

Математика "Віднімання круглого числа від двоцифрового"

1. Виконай завдання № 1 (усно), №№ 2 та 3 (письмово).
2. Зошит, с. 15, №№ 2 та 4.

Українська мова "Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис"

Вчимося писати малу букву з.
1. Зошит, с. 39 (перша частина).
2. Підручник, с. 54.

Мистецтво "Герої дитячих книжок. Композиція"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів