Перейти до основного вмісту

14 квітня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Весна в природі"

1. Вийти на свіже повітря.
2. Поспостерігати які зміни відбуваються в природі навесні. Які зміни відбулися в неживій природі? Як змінилася жива природа?  Розповісти про це однокаласникам.

Українська мова "Букви Г і г. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. «Протилежні» слова"

Вчимося писати малу букву г.

1. Підручник, с. 58.
2. Зошит, с. 45 (перша частина).
3. Зошит, с. 48, № 2.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів