Перейти до основного вмісту

7 квітня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Святкуємо Великдень"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.
2. Зошит, с. 14 - 15.

Математика "Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел"

1. Виконай завдання № 1 (письмово), № 2 (усно), №№ 4 та 6 (письмово).

2. Зошит, с. 14, №№ 1 та 2, с. 15, № 3.

Українська мова "Букви Д і д. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка"

Вчимося писати велику букву Д.
1. Зошит, с. 38 (друга частина)
2. Підручник, с. 53.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів